повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" за адресою вул. Героїв АТО, 23, Нововолинськ, Україна, відділення Нової пошти N6
Для вирішення питань обміну та повернення товарів – зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380660109252.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів проводиться за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини, через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. якщо товар не відповідає якості про яке заявляв виробник;
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з будь-якої причини не влаштовує покупця.
Повернення здійснюється за допомогою транспортних послуг компанії "Нова Пошта".
Повернення має бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні пошкодження
- відсутні сліди користування
Повернення відправлення може бути здійснене протягом 14 днів із моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів провадиться зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту або в месенджері Viber за телефоном +380660109252.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.